streda 12. januára 2011

Zimné alebo prechodné čižmičky- veľkosť 38- predane

      Predám úplne nové krásne (naozaj krásne :)) prechodné čižmičky. Vnútri vystlané jemnou kožušinkou, povrch je podobný materiál ako brúsená koža. Zo spodu je pevná guma (žiadny polystyrén : )) Vzadu je okrasné elegantné šnurovanie.  
      Objednané cez internet, písaná veľkosť 39 bohužiaľ vnútorná dĺžka je len 24,5 cm takže sedia na veľkosť 38!!






Pôvodná cena 55 EUR akciová cena len pre Vás :) 45 EUR!

Chodila som v nich po byte a dúfala som, že sa zväčšia, ale nezväčšili takže ich musím predať.. :(

2 komentáre:

  1. Ahoj. Píši za náš tým. Ptala ses jak chceme dosáhnout toho sjednocení. časem to prokoukneš ;). Nechceme lidi do ničeho nutit. Prostě jen nás budou sledovat jako pravidelní čtenáři, mi uděláme jejich seznam a budeme pro ně připravovat něco zajímavého, aby se mohli též ukázat :)
    S přáním hezkého dne Aiquen

    OdpovedaťOdstrániť
  2. krásne čižmičky, ale mám malú nohu takže by mi nesedeli :(

    OdpovedaťOdstrániť